poniedziałek, 5 grudnia 2016

One Shot ~ zapowiedź

Witaj, Kochanie
Tak, to znowu ja. Chciałbym zapytać, jak się czujesz, czy wszystko u Ciebie w porządku. Jednak to pytanie zadaje od 5 lat i wciąż nie otrzymuje od Ciebie żadnej odpowiedzi. Więc może przestanę pytać... 
Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze i że o mnie pamiętasz. Jednak ja, pisząc ten e-mail mam łzy w oczach, ponieważ obraz Twojej osoby w mojej głowie zaczyna się rozmazywać. Zapominam o Tobie, a to mnie przeraża. Emmo, tak bardzo się boję.
Nie wiem gdzie teraz jesteś. Mam nadzieję, że w bezpiecznym i ciepłym miejscu, bo proszę, wyjrzyj przez okno. Pada deszcz, wiatr trąca ledwo trzymające się na drzewach liście. Nadeszła jesień, której tak bardzo nie lubisz. Świat traci barwy. Jesień to idealne określenie mnie, człowieka samotnego, jednak wciąż szukającego.To tak jakby cały świat płakał deszczem razem ze mną, nie sądzisz? 

Kochanie, tęsknię
Leon




Hej Wam! Pojawiam się i udostępniam początek nowego OS :) 
Mam  nadzieję, że się Wam spodoba i będziecie czekać na ciąg dalszy. 
Dajcie znać, czy ktoś z Was jeszcze tu jest 
Kocham
Violetta Vilu
 ♥

14 komentarzy :

  1. Jestem i czekam na OS! 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się wspaniale! Czekam na następną część!❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydanie mi się, że ta Emma zmarła, a Leon nie może o niej zapomnieć i wysyła jej wiadomości na email
    A tak propo to się cieszę, że się pojawiłaś
    Brakowało mi Ciebie tutaj
    Czekam z niecierpliwością na kolejną perełkę
    Buziaczki :*
    Patty;*

    Ps. Co ze starym opowiadaniem? 🙉

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czekać na shota! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się jak zacząć, zwykle im prościej tym lepiej, więc Myślę, że tak, będzie dobrze.
    -Cześć, miło, że jesteś. Twoje opowiadania zawsze mają w sobie coś wyjątkowego. Kiedy zaczynałam przygodę ze światem bloga, czekałam na każdy Twój rozdział. Wierz mi dziwnie wyglądałam śmiejąc się bądź płacząc przed komputerem. Taka mała wariatka. Nic niestety nie poradzę, że kocham czytać świetne emocjonalne teksty. Gdy zauważyłam Twój post, pomyślałam- rewelacyjnie. Cóż rozpisałam się, a chciałam tylko powiedzieć, że super, że jesteś. Myślę, że przed nami kolejne świetne opowiadanie. Udanych Mikołajek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!
    Czemu Emma nie odpisze?
    Może coś jej się stało?
    Czekam na ciąg dalszy <3
    Emily ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem <3
    I czekam na dalszy rozwój akcji <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! A czy będziesz kontynuowała opowiadanie? Po prostu bardzo się w nie wkręciłam i troche się zawiodłam, że dosyć długo nie pojawia się ciąg dalszy. Mam nadzieję, że wszystkie porządku i już nie długo będę mogła przeczytać następny rozdział Twojego fantastycznego opowiadania. Chciałam Ci też powiedzieć, że czytam dokładnie to co piszesz, ale rzadko komentuje, znaczy prawie wcale. Po prostu nie lubie komentować, nie bierz tego do siebie, ponieważ Twój blog jest nadzwyczajny i przecudowny... ❤
    Klaudisiu

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku strasznie się cieszę, że wróciłaś!!! <3
    Czekam na 1 część z niecierpliwością ;*
    Mam jeszcze takie pytanko, czy w najbliższym czasie można liczyć na rozdział? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się zapowiada! :* Na pewno będę czytać dalszą część <3 Supcio! :* Troszkę smuteczeg że Leoś jest smutny :( Ale i tak jestem ciekawa ego OnShota :*

    Mrs.Blanssel #

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem :* Intryguje mnie taka zapowiedź, czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś tu jeszcze ?😳
    Brakuje mi Ciebie tutaj😳❤💞😪

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka