środa, 25 maja 2016

To koniec?





Hej?

Dość długo mnie to nie było. Zniknęłam bez zapowiedzi, o ile kogokolwiek to obchodzi. Nie było mnie 3 tygodnie. W sumie nie jest to dużo, jednak jeśli starałam się pisać systematycznie... Wydaje się to być dość długim okresem. 

Dlaczego mnie nie było? 
Cóż, życie pochłonęło mnie doszczętnie. Zbliża się koniec roku. W sumie, nie mam już dużo do zrobienia w szkole. Jednak ostatni czas był lekko mówiąc, okropny.
***
Chciałam dodawać rozdziały, ale nie byłam i wciąż nie jestem już tak zmotywowana jak wcześniej. Nie wiem dlaczego. Może pomysł na blog był złym pomysłem? Nie, raczej nie :P
Chyba 

Myślę, że musiałam też trochę odpocząć. Nie chciałam robić niczego na siłę, bo wtedy nie jest się zadowolonym z efektu. 

Co teraz? 

Hmn.. Przez okres przerwy trochę myślałam. Szczerze, nie wymyśliłam zbyt wiele. 
Zastanawiałam się, czy po tej dłuższej przerwie, ktokolwiek jeszcze tu będzie, czy jest ktoś, dla kogo będę mogła pisać.
Wciąż nie znam odpowiedzi. 

Rozmyślałam też nad zakończeniem mojej przygody z blogiem. Nadal to rozważam. Chociaż bardzo ciężko jest to zrobić. Poświęciłam dość sporo czasu :(

Postanowiłam dać sobie czas. Sobie i Wam ;)

Jeśli ktoś tutaj jest i przeczytał to oraz chciałby, bym dalej coś pisała...
Daj znać w komentarzu :)
Wówczas najprawdopodobniej zbiorę w sobie siły i wrócę z rozdziałem lub... czymkolwiek.
Myślę, że albo dalej będę ciągnęła tą nową historię albo będzie to blog tylko i wyłącznie z OS. Pomyślę.
Jeżeli jednak się poddam, że tak powiem, to jest już koniec.
W każdym bądź razie. Dziękuję za obecność i wsparcie, za każdy komentarz. Jesteście wielcy ♥ Nie spodziewałam się, że przyjmiecie mnie do świata blogów tak dobrze.

Dziękuję ;)

Do zobaczenia/ Żegnajcie

Kocham Was!

Aleksandra :)

Dajcie znać w komentarzu!
O ile ktoś jeszcze tu jest ;)

30 komentarzy :

  1. Jestem i jeżeli ty zostaniesz to ja też ! ❤ ❤ ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, jestem i mam nadzieję że jeszcze długo tu będę ❤
    Nie zostawiaj nas i swojego bloga. Masz talent a my kochamy twoje historie *-*
    Rozumiem Cię, bo sama przeżywam coś podobnego. Ale nie można się poddawać.
    Zostań ;-;

    Buziaki
    I Weny Olcia, weny ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem i czekam na twój powrót😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Halo ja tu jestem
    Ja chce Twoje opowiadania
    Masz pisać Miś! <3
    Lil ly

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo że jestem nowa niechce byś odchodziła przeczytałam ostatniego OS'a
    Świetny *-*
    Kochana nie odchodź !! Jeśli się zdecydujesz zostać to i ja będę czytać i komentować. Za niedługo także postaram się przeczytać historie!
    Uszczęśliwiłabyś mnie i wiele innych osób zostając :) !

    Tylko błagam nie daj sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam, jestem i będę ♡
    Kocham Twojego bloga ♡ Jest niesamowity, ale to jest dzięki Tobie. Masz taki piękny styl pisania, że się tak bardzo przyjemnie czyta. No i twoja genialna wyobraźnia, przez którą dosłownie pochłaniałam te rozdziały.
    Ja codziennie wchodzę na twojego bloga I sprawdzam, czy coś dodałaś. Nie zawsze komentuje - to fakt, ale postaram sie poprawić :D
    Z niecierpliwością czekam na Twój powrót, kochana ♡
    Twoja wierna czytelniczka,
    Niunia ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. JESTEM NIE KOMENTUJE ALE ZAWSZE CZYTAM TWIERDZE ŻE MASZ CUDOWNY STYL PISANIA I WIELE POMYSŁÓW NIE ODCHODŹ!
    PROSZĘ !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostań
    S.Blanco

    OdpowiedzUsuń
  9. Heejka :D
    Kochanie, oczywiście, że nie zapomniałyśmy o twoim blogu ❤
    Są historie, których nie pozbędziesz się z głowy i właśnie takie są publikowane na tym blogu 😻👌
    Będę czekać na kolejne rozdziały lub cokolwiek twojego autorstwa ^-^
    Kocham❤
    Buziaki ;*
    <333

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę abyś została.
    Kocham twój styl pisania.
    Jak już Ci pisałam, nie rób niczego pochopnie.
    Ja dla ciebie zawsze dam czas.
    Dzięki blogu poznałam Cię.
    Jestem szczęśliwa, że blogger łączy ludzi i można przekazać swoją wyobraźnię.
    Ja Ci nie pomogę wybrać decyzja należy do Ciebie.
    Pomyśl też o mnie.


    Blairka Blanco ❤💋 kocham całuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie próbuj.
    Jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Moje zdanie jest takie...
      Jesli masz checi to...Pisz
      Wychodzi ci to wręcz zajebiscie wiec uwazam ze szkoda by było ciebie stracic...
      Jak dla mnie mogą byc NAWET na tym blogu same OS bo ich tresci sa takie...realistyczne
      Co do końca roku szkolnego to powiem szczerze że to chyba najtrudniejszy okres w całym drugim półroczu bo wszystkie sprawdziany sie na siebie nachodzą i trudno jest cokolwiek ogarnąć...
      Ja ci życze powodzenia, dotrwania do wakacji i oczywiście WENY 😍
      BUZIAKI

      Usuń
  13. Czekam na twój powrót miśka ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana ja czekam na Ciebie
    Jeśli mają być same One Shoty na tym blogu to pisz i tak będę je czytać.
    Jeśli nie masz pomysłu na dalszą część opowiadania to nie pisz na siłę, a jeśli masz, a brak czasu to poczekam na to opowiadanie.
    Jestem tutaj od początku i będę do końca. Mnie szybko się nie pozbędziesz, zapamiętaj to.
    W wolnej chwili zapraszał do mnie.
    Pozdrawiam Patty;*
    Buziaczki😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie nie nie zgadzam się żebyś tak się poddała. Bardzo lubiłam czytać Twoje opowiadania. Kiedy je wspominam to uśmiech pojawia się na twarzy. A wszyscy w klasie dziwnie na mnie patrzą a ja z bananem na twarzy wspominam boskie opowiadania Violetta Vilu. Mam prośbę. Przemyśl jeszcze tą decyzję. Wiedz że ja zawsze czekam na Twoje rozdziały z niecierpliwością. I tak też będzie teraz. Będzie dobrze.
    Całuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę.
    Nie rezygnuj.
    Tylko o to cię błagam.
    Widać jak cholernie się rozwinęłaś.
    Ty i twój styl pisania.
    Zostań.

    OdpowiedzUsuń
  17. Plose!!
    Nie zostawiaj mnie!
    Źle będzie jak przestanniesz pisać!
    Cudownie piszesz
    Nie rezygnuj z tego co daje ci radoć
    Nie zostawiaj mnie!
    Plose...

    OdpowiedzUsuń
  18. nie odchodź to po pierwsze
    a po drugie piszesz cudne rozdziały i wgl masz super pomysły
    życzę Ci weny kochana i nie moge doczekać się next'a

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem i będę ! ❤
    Jesteś mega utalentowana! Byłoby wielką stratą gdybyś odeszła... Masz świetne opowiadanie a Os - masterpiece 👏
    Mam nadzieje , ze zostaniesz i będziesz dalej pisać swoje cudeńka i rozwijać swój talent 😍
    Życzę weny , czasu i chęci na pisanie ! 😉
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem!!
    Moja nadzieja jest w tobie!
    Plose zostań!
    Cudownie piszesz
    Nie zostawiaj tego
    Mam nadzieję że zostaniesz


    Buziam;*
    Tila

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostań i pisz OS Leonetta. Tyle mi do szczęścia potzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem jestem nie waż się kończyć z blogiem :p Ola jestem z tobą

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka