piątek, 18 marca 2016

♥ LBA ♥






Hejka!
Kochani, jak widzicie będzie to post poświęcony LBA. Jeśli kogoś nie interesują moje odpowiedzi, to niech tego po prostu nie czyta :)

Zostałam nominowana przez:
- Dominika Verdas z bloga http://leonetta-lovewillremember.blogspot.com/
- Patty z bloga http://ross-y-laura.blogspot.com/
- Zuzka Verdas z bloga http://blogerrownia.blogspot.com/
- Mar tyna z bloga http://jortinimylife.blogspot.com/
- Natalka ;3 z bloga http://miloscodpierwszegowejrzenialeonetta.blogspot.com/
- Patty :* Super z bloga http://kochamleonetteforever.blogspot.com/ ( chociaż w tym przypadku nie mogłam odpowiedzieć na pytania, ale i tak dziękuję )
- Alexandra Liddell z bloga http://winter---wonderland.blogspot.com/

Wszystkim serdecznie dziękuję, a jeśli pominęłam kogoś nominacją, to przepraszam :)

A teraz moje odpowiedzi:

Pytania od Dominiki Verdas

1. Co sądzisz o przyjmowaniu uchodźców?
Jejku... Jak dla mnie jest to temat rzeka. W sumie nie miałabym nic przeciwko, gdyby nie to, jak się zachowują. Powinni być wdzięczni za okazaną pomoc. Oni w zamian, żyją według własnych reguł, poglądów, religii. Tym samym dzieje się to, co się dzieje :/

2. Jaką najbardziej ekstremalną rzecz chciałabyś zrobić?
W sumie, mam wiele pomysłów. Na przykład skok na bugee, skok ze spadochronem.. :)

3. Prędzej założyłabyś szpilki czy koturny?
Zdecydowanie szpilki!

4. Twoje ulubione opowiadanie
Kurcze, nie ma pojęcia :/ Tyle tego jest, że nie potrafię chyba wybrać.

5. Co wyzwala w Tobie pozytywne emocje?'
Myślę, że jest to najbliższa rodzina, przyjaciele oraz ulubione piosenki <3

6. Miałaś kiedykolwiek styczność z jakąś sławną osobą?
Styczność? Czy liczą się też koncerty? Jeśli tak, to miałam styczność z Grzegorzem Hyży, Kamilem Bednarek, Justinem Timberlakiem, Tomem Odellem. To chyba tyle :)

7. Uprawiasz jakieś sporty? Jeśli tak, to jakie?
Tańczyłam sportowo taniec towarzyski. A teraz biegam dla zdrowia :)

8. Oddałabyś za kogoś życie?
Z pewnością.

9. Wolałabyś być miliarderką czy być wolną od świata?
Oczywiście, że wolną od świata!

10. Co skłoniło Cie do założenia bloga?
W sumie to ciekawość, chęć sprawdzenia siebie :D

11. Hejtował Cie ktoś kiedyś lub hejtował Twojego bloga?
Nikt jeszcze nie hejtował mojego bloga. A co do mnie.. to pewnie tak.



Pytania od Patty

1. Ile masz lat?
Mam 17 lat ;)

2. Ulubiony aktor? 
Hmm.. Myślę, że nie potrafię wymienić jednego... Więc: Leonardo DiCaprio, Robert Pattinson, Edward Norton i wiele, wiele więcej <33

3. Co sądzisz o moim blogu?
Uważam, że jest Ś W I E T N Y :)

4. Jak długo prowadzisz bloga?
Od września, czyli 7 miesięcy :)

5. Skąd jesteś?
Z bardzo pięknego i uroczego miasta.

6. Dlaczego piszesz opowiadania? Kto Cie zainspirował? 
Pisze opowiadanie, by się sprawdzić. Chciałam zobaczyć jak to jest pisać coś, co może interesuje kogoś :D Nie pamiętam już kto mnie zainspirował :P

7. Jaki był pierwszy blog jaki przeczytałeś i o czym?
Pierwszy blog.. Nie wiem. Pamięć dobra, ale krótka :P ale wiem, że był to blog o Leonettcie <3

8. Masz najlepszego przyjaciela/przyjaciółkę?
Oczywiście :*

9. Ulubiony kolor?
Zdecydowanie biały i czarny!

10. Masz jakieś hobby? Jak tak, to jakie? 
Miesiąc temu przestałam tańczyć.. Więc chyba można to uznać za hobby :) W sumie moim hobby jest też krzyczenie na ludzi i ich denerwowanie :P

11. Masz rodzeństwo?
Posiadam ;)


Pytania od Zuzka Verdas

1.  Ile masz lat?
Za rok pełnoletnia xD

2. Od kiedy prowadzisz bloga?
Od września tego roku.

3. Co zainspirowało cie do własnej historii?
Jak już wspominałam, chciałam się sprawdzić :3

4. Czy ktoś z Twoich znajomych/ktoś z rodziny wie o tym, że piszesz?
Wie jedna osoba :) Jeśli to czyta, to niech wie, że ją pozdrawiam :P

5. Ulubiona piosenka? 
O Matko! A mogę więcej niż jedna? No więc.. Coldplay - Hymn for the weekend, Dawid Podsiadło - W dobrą stronę, Justin Bieber - Love Yourself i wiele, wiele, wiele więcej!!!

6. Kto jest Twoim ulubionym/ną aktorem/ką lub piosenkarzem/ką?
O aktorze mówiłam wcześniej ;) Ulubioną aktorką jest chyba Anne Hathaway. Ulubiony piosenkarz - Tom Odell, Ed Sheeran i wiele więcej, a piosenkarką Adele.. Kurczę jest tego więcej, ale nie moge się skupić i czegoś porządnie napisać :/

7. Ulubiony kolor?
Jak wspominałam - biel i czerń <3

8. Masz zainteresowania? 
Mam, ale nie mam zbytnio na nie czasu :/

9. Masz rodzeństwo?
Tak, mam <3

10. Ulubiony film?
OMG! To niemożliwe, żebym to wypisała! No to na przykład: Planeta Singli <333, Zostań jeśli kochasz, Malowany welon, Iluzjonista, Ugotowany, Saga Zmierzch ... O jeju.. I więcej i więcej i więcej!

11. Czytasz mojego bloga?
Oczywiście, że czytam! Jest fenomenalny <3


Pytania od Mat tyna

1. Kto wie o tym, że prowadzisz bloga?
Wie o tym jedna osoba :D

2. Twoja ulubiona książka? 
Z pewnością Sag Zmierzch i wiele więcej :)

3. Ciastko czy czekolada?
Zdecydowanie czekolada <33

4. Ulubiony autor?
Nicolas Sparks

5. Ulubiony cytat?
Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości 
lub
Prostota jest szczytem wyrafinowania

6. Miałaś kiedyś wątpliwości i chciałaś usunąć bloga?
Nie. Jeszcze nigdy o tym nie myślałam.. Więc męczcie się ze mną dalej :)

7. Ile masz wyświetleń na blogu?
W tym momencie 29 447

8. Ile masz komentarzy na blogu?
W tym momencie 624

9. Czego nigdy nie zrobisz?
Nie zabije się, nie zabiję nikogo innego, nie zgolę włosów xD, nie .. nie wiem :P

10. Twój największy wyczyn?
Osiągnięcie tego, co mam teraz ;3

11. W skali od 1-5 jak oceniasz mój blog? Co bym miała w nim zmienić?
Oczywiście, że 5! NICZEGO NIE MUSISZ ZMIENIAĆ!


Pytania od Natalka ;3

1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Jak takowy znajdę. to lubię się położyć i mieć wszystko i wszystkich gdzieś. A tak poza tym to lubię G A D A Ć. Serio, robię to ciągle ;)

2. Jaki film najbardziej lubisz?
Do tych co wymieniłam wcześniej, to dodaje jeszcze 3 metry nad niebem i Nietykalni

3. Czego się najbardziej boisz?
Boję się samotności i śmierci najbliższych :/

4. Ulubiony cytat?
Uwielbiam też:
Żaden dzień się nie powtórzy, 
Nie ma dwóch podobnych nocy,
Dwóch tych samych pocałunków,
Dwóch jednakich spojrzeń.

5. Ulubiony aktor?
O! Uwielbiam też Adriena Borody

6. Jak oceniasz mój blog w skali 1-10?
Oczywiście dyszka -> 10 :*

7. Twój największy wyczyn?
Przeżyłam dzisiejszy dzień xD

8. Wolisz romanse, horrory czy fantasy?
Wybrałabym melodramaty.. Ale z tych 3, wybieram romanse <3

9. Jaka według Ciebie jestem z charakteru?
Myślę, że odważna, ale delikatna wewnątrz :**

10. Lubisz mnie?
Jak można Cie nie lubić? <333

11. Czego nigdy nie zrobisz?
Nigdy nie skocze z mostu lub .... hm.. z balkonu xD

12. Skąd wzięłaś pomysł na bloga?
Z głowy :D

13. Myślałaś kiedyś o usunięciu bloga?
Jeszcze nie myślałam o tym :d


Pytania od Alexandra Liddell 

1. Jaki kolor lubisz najbardziej?
Jak już pisałam, biały i czarny?

2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Oprócz tego co wymieniłam wcześniej, uwielbiam też słuchać muzyki, spotykać się ze znajomymi. Lubię też pobiegać :)

3. Co skłoniło Cie do napisania bloga?
Takie pytanko już było, nie będę się kolejny raz produkowała :D

4. Jaki film byś poleciła?
Pamiętnik, Życie jest piękne, Pianista, Wszystko za życie, Trzy metry nad niebem, filmy na podstawie książek Nicolasa Sparksa i wiele więcej ;)

5. Czego się najbardziej boisz?
Odpowiedź powyżej :P

6. Kiedy masz urodziny?
Już niedługo, czyli 28 kwietnia :D

7. Jaki jest Twój ulubiony zespół?
LeomOn, Nirvana, Coldplay i wiele innych :)

8. Masz plany na przyszłość, jeśli tak to jakie?
Zamierzam spełniać swoje marzenia i być człowiekiem spełnionym i  szczęśliwym ;)

9. Czytasz mojego bloga?
No oczywiście, że tak!

10. Horror czy romans?
Romans, bo po horrorach mam schizy :P

11. Czym się kierujesz, sercem czy rozumem?
Nie mam pojęcia. To chyba zależy od sytuacji. Ale sądzę, że częściej kieruje się sercem <3




Ja nikogo nie nominuję. Wybaczcie, ale nie mam zbyt wiele czasu...

Już w weekend pojawi się rozdział :)

Do niedługo!
Wasza
Oleczzkkaa :*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka