poniedziałek, 27 czerwca 2016

< WAŻNE >




Hej!
Od dłuższego czasu się nad tym zastanawiałam i w końcu nadszedł ten dzień.
Nie mówię tu o odejściu czy coś :)

Chciałabym zorganizować konkurs na One Shot!
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału nawet Anonimowych Czytelników, którzy nie posiadają bloga. Wystarczy, że wysyłając pracę podadzą swoje imię lub nick :)

Co powinniście wiedzieć:
- konkurs rozpoczyna się od dnia dzisiejszego,
- jedyne ograniczenie jest takie, że OS ma dotyczyć Leonetty/Jortini - nic więcej :D
- jeśli dotrą do mnie mniej niż 4 prace - konkurs się nie odbędzie,
- OS może być napisany specjalnie na tą okazję lub napisany i opublikowany wcześniej na Twoim blogu,
- prace wysyłajcie na e-maila -> violettavilukc@gmail.com
- są wakacje, więc każdy ma dużo wolnego czasu, dlatego też konkurs trwa do 11 lipa. Macie więc 2 tygodnie :) Mam nadzieję, że się wyrobicie, ponieważ później wyjeżdżam,a chciałabym mieć wszystko zakończone. Jednak możliwe, że termin zostanie przesunięty :)
- tak jak to zazwyczaj bywa, zostaną wyłonione 3 najlepsze OS,

Nagrody

1 miejsce 
- publikacja OS na moim blogu,
- dedykacja 3 rozdziałów,
- promocja bloga w 2 rozdziałach

2 miejsce
- publikacja OS na moim blogu,
- dedykacja 2 rozdziałów,
- promocja bloga w 1 rozdziale

3 miejsce
- publikacja OS na moim blogu.
- dedykacja rozdziału




Mam nadzieję, że znajdą się chętni na wzięcie udziału w konkursie. Jeśli nie będzie wystarczającej liczby osób, po prostu konkurs pójdzie w zapomnienie. 
Życzę weny i powodzenia :*
Czekam na Wasze prace Kochani!

Violetta Vilu 



10 komentarzy :

  1. Kiedy kolejny rozdział??????????

    OdpowiedzUsuń
  2. Przerazilas mnie z tym WAŻNE :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Można wykorzystać prace umieszczone na blogach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o Twoje os na twoich blogach? Jeśli tak, to.. Tak!

      Usuń
  4. Jak zobaczyłam to , to dostałam ataku serca normalnie xD
    Mam nadzieję, że jak najwięcej osób weźmie udział ;)
    Życzę wszystkim powodzenia ;*
    P.S. Kiedy next? ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... Może wezmę udział, zobaczymy ;) Czasem mam masę pomysłów, ale nie mogę się zabrać za pisanie, może tym razem będzie inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, chętnie wezmę udział ^^
    Jedynym problemem jest to, że wczoraj miałam jakiś pomysł, a dzisiaj już nie pamiętam 😊 Tak, to cała ja 😂 Ale może uda mi się coś wymyślić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaczęłam pisać ^^ Mam wstęp 😂 Dosyć spory xD Teraz, żeby tylko się wyrobić :D

      Usuń
  7. Uff, nie strasz mnie tak.
    Już dostałam zawału,że jednak kończysz z blogiem ;-;
    Fajny pomysł. Postaram się coś napisać c:

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka