środa, 27 lipca 2016

.07.


Rozdział dedykowany Gabrieli Górniak ♥♥♥


Cisza. Przez jednych znienawidzona, przeze mnie ubóstwiana. Daje czas na przemyślenie wielu rzeczy, tak jak w tym momencie. Otacza mnie i Noah z każdej strony. Boję się spojrzeć mężczyźnie w oczy, ponieważ wiem, że patrzy na mnie zachęcająco. Jestem rozdarta. Chcę, a nie mogę. Chcę, a boję się. Chcę, a nie jestem już niczego pewna. Może nie powinnam niczego mówić? Przecież ja prawie go nie znam. Jednak czuję, że jest mi bliższy niż rodzice. 
W końcu zbieram w sobie resztki sił i przenoszę wzrok na Noah. Tak jak myślałam, jego wzrok jest ciepły, pełen miłości i delikatności. Wiem, że czeka aż cokolwiek powiem. Wiem też, że nie będzie mnie pospieszał. Chce, żebym powiedziała to pomimo braku presji. 
- Jeśli nie jesteś w stanie... - zaczyna, marszcząc brwi.
- Jestem, ale potrzebuję jeszcze minutkę - informuję i patrzę w sufit, aby pozbyć się ostatnich łez. Głęboko oddycham i neutralizuję strach.
- Zacznij tą rozmowę, bo sama nie wiem od czego zacząć - mówię po upływie paru sekund. Potem przenoszę wzrok na mężczyznę i mrużę zachęcająco oczy. On delikatnie przesuwa się bliżej mnie i bierze moją kruchą i trzęsącą się jeszcze dłoń w swoją większą, męską. Chłoniemy swoje spojrzenia, póki Noah się nie odzywa:
- Boisz się mężczyzn - stwierdza cicho, na co kiwam głową. Czuję kojący dotyk palców mężczyzny - Jestem praktycznie pewien, że skrzywdził cię jeden z nich. Nie wiem jednak, co się dokładnie stało. A żeby ci w jakiś sposób pomóc, muszę to wiedzieć - kończy. 
Głośno przełykam ślinę. Nie wiem od czego zacząć. Każdy normalny powiedziałaby "od początku". Jednak łatwo jest to powiedzieć, gorzej wcielić w życie. 
- Nigdy nikomu o tym nie mówiłam - zaczynam cicho. Wzdrygam się na dźwięk mojego głosu. Jest ochrypły i niepewny - Przez wiele lat dusiłam to w sobie, nie chciałam robić problemu. Jednak myślę, że po prostu bałam się, że osoba, której się zwierzę, uzna to za problem, coś okropnego i odpychającego - opowiadam wpatrzonemu we mnie Noah.
- Proszę, opowiedz mi tyle, ile możesz i chcesz - szepcze kojąco mężczyzna. 
Wstaję z łóżka, na którym oboje siedzimy i podchodzę do okna. Stoję tyłem do przyjaciela, przodem do zachodu słońca, który rozciąga się nad rzymskimi dachami. Biorę wdech i powracam do przeszłości:
- To było 4 lata temu. Dużo czasu, zarazem i bardzo niewiele. Jak może wiesz wyjechałam z Nowego Jorku do Londynu, aby studiować. Ta decyzja nie podobała się moim rodzicom, ale chciałam zmienić otoczenie, zmienić coś w swoim życiu. Na studiach szło mi bardzo dobrze, miałam wielu przyjaciół, chodziłam na imprezy, bawiłam się - milknę na krótka chwilę, aby unormować oddech - Pewnego wieczoru razem z Chloe, moją znajomą poszłyśmy do klubu. Na dobry początek wypiłyśmy kilka drinków i poszłyśmy tańczyć. Potem znowu piłyśmy, bawiłyśmy się razem lub z przypadkowymi facetami. Poszłam do toalety, a kiedy z niej wychodziłam ktoś złapał mnie za rękę. Nie bałam się, myślałam, że facet chce ze mną zatańczyć. Zaczął błądzić dłońmi po moim bardziej odkrytym niż zakrytym ciele. Podobało mi się to, ale nagle zaczął mnie ciągnąć w nieznanym kierunku. Nie widziałam jego twarzy, ponieważ było niesamowicie ciemno. Zaczęliśmy biec, a potem opuściliśmy klub. Wiedziałam do czego to wszystko zmierza. Zaczęłam się wyrywać, ale to nie zadziałało. Postanowiłam zadzwonić do Chloe, ale on to zauważył i wyrwał mi telefon. Krzyczałam, a on uderzył mnie w policzek. Postanowiłam mu oddać, jednak zatrzymał moją rękę i ścisnął ją niesamowicie mocno. Chciałam uciec, ale zaczęło mi brakować sił. A kiedy zaczął mnie przyciągać bliżej siebie, zamknęłam oczy. Wiedziałam, że jestem już bezradna. Myślałam, że może jeśli przestanę się buntować, potraktuje mnie delikatnie, zostawi mnie. Myliłam się. Od razu poczułam jego obleśny dotyk na udach. Zaczął mnie macać - czuję za sobą ciepło. Obracam się i widzę Noah, który stoi za mną z oczami pełnymi bólu i nienawiści. Przytula mnie od tyłu, dając mi pocieszenie - Potem przerzucił przez ramie i zaczął gdzieś nieść. W końcu postawił na nogi i zobaczyłam, że jesteśmy w jakiejś ślepej uliczce, gdzie nie było żadnej żywej duszy. Jedynie latarnia, która ułatwiała mu dojście do moich majtek. Zaczęłam krzyczeć, bić go, ale na nic. Jedynie ponownie mnie uderzył i wyzwał - nerwowo ścieram słone łzy z policzków - Chciałam umrzeć. Wolałam zginąć niż zostać w ten sposób skrzywdzona. Potem wszystko działo się szybko. Rozdarł mi bieliznę i zaczął swoją robotę - w tym momencie stoję wtulona w klatkę piersiową przyjaciela i cała drżę. Drżę, łkam, na nowo to przeżywam. Noah gładzi mnie po plecach i delikatnie mruczy przy uchu. Mocno zaciskam dłonie w pięści na jego koszuli i wciąż płaczę. 
- Ze mną nic ci nie grozi - tłumaczy.
- Noah, zostałam zgwałcona! Jestem w jakiś sposób skażona, nieczysta, brudna od jego dotyku. Stałam się jego zabawką, pomogłam mu się zaspokoić. 
- Vilu - przyciska mnie mocniej do siebie.
- Od tamtego czasu nienawidzę mężczyzn. Boję się ich, ich obecności, wzroku, głosu... Wszystkiego, co jest z nimi związane. Na samym początku było to dla mnie nie do wytrzymania. Czas jednak leczył rany. I teraz jestem tu, wciąż przepełniona lękiem. 
- Dlaczego się mnie nie boisz?
- Jesteś gejem, a to z pewnością mnie uspokaja. Od samego początku czułam, że jesteś kompletnie niegroźny i się nie myliłam - mówię, patrząc mu w oczy.
- Cieszę się - całuje mnie w czoło i wciąż trzyma w żelaznym uścisku - Rozumiem, że do Verdasa nie czujesz tego samego...
Gdy słyszę imię wspólnika cała się wzdrygam. Powraca sytuacja, jaka miała miejsce jeszcze chwilę temu. Postanawiam więc opowiedzieć ją Noah.

- Dziękuję - szepcze mężczyzna, kiedy leżymy na łóżku. Powiedziałam mu o wszystkim i czuję się z tym niesamowicie dobrze.
- Ja też - wtulam się w niego i zaciągam przyjemnym zapachem umytego ciała.
- Vilu, nie jesteś w żaden sposób nieczysta. Nie mów tak. Jesteś po prostu skrzywdzona.
Kiwam twierdząco głową i zamykam oczy, mocniej wtulając się w jego klatkę piersiową. Zasypiam.

Budzi mnie dźwięk budzika. Od razu go wyłączam i jeszcze na chwilę pogrążam się we śnie. Następnie wstaję i zmierzam do łazienki. Opieram się o umywalkę i wpatruję się w swoje lustrzane odbicie. Gdybym powiedziała, że wyglądam strasznie, skłamałabym. Wyglądam jak wszystkie nieszczęścia razem wzięte i umieszczone w moim niewielkim ciele. Wzdycham ciężko i przejeżdżam dłonią bo brązowych włosach. Następnie odpycham się od umywalki i zrzucam z siebie koszulę nocną. Nalewam do wanny wody i kilka kropel olejku do kąpieli. Potem zanurzam się w ciepłej cieczy, która sprawnie rozluźnia moje mięśnie. Po upływie 20 minut wychodzę z łazienki i zmierzam do szafy, by wybrać strój. Ostatecznie zakładam skromną sukienkę w kolorze khaki. Układam włosy i maluję się. Gotowa wychodzę na korytarz, gdzie czeka już na mnie przyjaciel.
- Dzień dobry - mówi radośnie i przytula mnie. Chcę poczuć jego bliskość i bezpieczeństwo, dlatego też mocniej się w niego wtulam.
- Gdzie Verdas? - pytam, kiedy zmierzamy do windy.
- Nie mam pojęcia i w ogóle mnie to nie obchodzi - prycha. Stanowczo zmienił nastawienie w stosunku do mojego wspólnika po moim wczorajszym wyznaniu. Próbuję odgonić tamto wspomnienie, ale gdy mijamy miejsce, w którym wczoraj Verdas przeprowadzał swoją "próbę", ciarka przechodzi po moim ciele. Przyspieszam kroku, a powietrze wypuszczam dopiero, gdy drzwi windy się zamykają. Zjeżdżamy do restauracji i znajdujemy wolny stolik. Verdasa wciąż nie ma, ale jest mi to na rękę.
Kiedy kończymy śniadanie pojawia się zguba. Szybko idąc, zapina ostatnie guziki białej koszuli.
- Czyżby się zaspało? - pyta Noah, kiedy podchodzi bliżej. Jego ton ocieka złością i kpiną. Leon nie odpowiada na pytanie, a jedynie prycha i przewraca oczami. Jest perfekcjonistą i niedopuszczalne jest zaspanie. Gdy nasze spojrzenia krzyżują się, znowu się spinam. Jego wyraz twarzy łagodnieje, a usta układają się w coś na kształt uśmiechu. Szybko odwracam wzrok na przyjaciela, który z zaciekawieniem przygląda się sytuacji. Stukam nerwowo paznokciami, oczekując na Noah. Przez następne 15 minut czuję wzrok wspólnika na sobie, dlatego też nie czuję się dobrze. Mam chęć uciec jak najdalej. Nie mam ochoty na niego patrzeć. Skoro wiedział, że coś jest ze mną nie tak, nie powinien na siłę tego sprawdzać. Przez niego czuję się jak gówno, wszystko wróciło. Ale czy jestem na tyle silna, by się nie poddać?
Moje przemyślenia przerywa dźwięk telefonu. Nagle Noah przeszukuje kieszenie marynarki, a ja zamykam oczy. Modlę się, by nie odszedł od stołu. Kiedy lekko otwieram powieki widzę, że patrzy na mnie przepraszająco i wstaje od stołu. Głośno przełykam ślinę. Znowu jesteśmy sami, a powietrze staje się ciężkie.
- Co do wczoraj - zaczyna, a ja podnoszę się z miejsca. Nie mam zamiaru znowu się rozpłakać, pokazać, jak słaba jestem. Dosyć.

Czekam na skórzanej kanapie w przestronnej recepcji. Staram się uspokoić i wyglądać tak, jakby powrót do wczorajszego zdarzenia mnie nie przestraszył.
- Tu jesteś - słyszę głos przyjaciela. Idzie w moim kierunku, a za nim, swoim zmysłowym krokiem Verdas - Dlaczego wyszłaś?
- Musiałam - urywam i na moment spoglądam na Verdasa - Musiałam się przewietrzyć - kończę.
- No dobrze - mówi z niepewnością Noah - Auto już czeka.
Kiwam energicznie głową i podnoszę się z miejsca. Idę ramię w ramię z przyjacielem. Wspólnik znajduje się za nami. Coś mnie kusi, by na niego spojrzeć. Więc poddaję się i delikatnie obracam twarz w jego stronę. Szuka czegoś w kieszeni marynarki, a potem zauważam niewielką paczkę papierosów w jego dłoni. Nagle przenosi wzrok przed siebie, a nasze spojrzenia ponownie tego dnia się krzyżują. Prędko odwracam głowę i pewnie ruszam przed siebie. Znowu gram, ale tym razem zewnętrznie. Wewnętrznie jestem wciąż rozdarta i poszukuję dobrego opatrunku, który pomógłby w uleczeniu mnie.

Biurowiec nie jest wysoki, ale wewnątrz jest bardzo przestronnie. Sekretarka obdarza nas sztucznym uśmiechem i prowadzi do pana Colettiego. Wchodzimy do jego biura i się witamy. Cały czas czuję wzrok Verdasa na sobie i już sama nie wiem, dlaczego to robi. Czy chce znaleźć jakiś błąd? A może jest ciekaw mojej reakcji na spotkanie z kontrahentem? Niczego już nie wiem.
- Miło mi panią poznać, panno Catillo - młody mężczyzna o wyraźnych, włoskich rysach twarzy podaje mi dłoń. Niepewnie ją ściskam i układam usta w delikatnym uśmiechu.
- Wzajemnie - odpowiadam. Następnie mężczyzna wita się z moimi towarzyszami, po czym wszyscy zajmujemy miejsca na niewygodnej, białej kanapie. Siedzę pomiędzy Verdasem, a Noah. Kanapa jest zbyt mała, by każdy z nas mógł wygodnie usiąść. Dodatkowo całą lewą stroną stykam się z umięśnionym ciałem wspólnika, co nie pozwala mi na racjonalne myślenie.
- Za plac, który mam zamiar od państwa odkupić postanawiam zapłacić 4 miliony euro. To jest moja ostateczna propozycja - mówi pan Coletti. Ma może 30 lat i wygląda bardzo dobrze. Normalna kobieta pewnie zaczęłaby z nim flirtować. We mnie jednak jego wygląd budzi lęk. Chcę jak najszybciej skończyć to spotkanie i ulotnić się do innego miejsca, z dala od mężczyzn.
- Zgadzam się - potwierdzam i delikatnie się uśmiecham. Verdas wyjmuje z teczki dokumenty i kładzie je na biurko. Włoch podpisuje je i zerka na mnie.
- Robić interesy z taką kobietą to czysta przyjemność - ogłasza, a uśmiech z mojej twarzy znika. Odchrząkuję i staram się nie zachować dziwnie. Nagle czuję ciepły dotyk na łopatce. Spoglądam na Noah, a on pocieszająco się do mnie uśmiecha. Przygryzam dolną wargę i głęboko oddycham.
- To chyba wszystko - ogłasza Coletti - Jednak może mają państwo chęć zostać na kawę lub herbatę?
- Nie - mówię szybko - Dziękujemy - kończę uprzejmie. Jeszcze tego by mi brakowało. Kolejne 30 minut w obecności nieznajomego mężczyzny.
- Nie da się pani namówić? - rzuca szelmowsko.
- Zdecydowanie, nie - ciągnę i podnoszę się z miejsca - Cieszę się z współpracy, ale musimy już iść.
Mężczyzna podnosi się z miejsca i ponownie wyciąga dłoń w moim kierunku.
- Ja również się cieszę - w jego głosie słyszę kokieteryjny ton. Oddycham miarowo i uspokajam się w myślach. Przecież nic mi nie grozi, zaraz stąd wyjdę.
Ściskam szorstką dłoń nowego kontrahenta i zmierzam do wyjścia. To samo robią moi towarzysze.
- Do widzenia - rzucam w miarę miło i wychodzę. Zaraz potem Verdas mówi:
- To był błąd - patrzę na niego niepewnie.
- Nie rozumiem.
- Powinniśmy zostać na kawie. Tak robią wspólnicy - tłumaczy i nerwowo przeszukuje kieszenie.
- Nie uważam to za konieczność - syczę, kiedy wychodzimy z budynku. Leon zatrzymuje się na moment, by zapalić. My idziemy dalej.
- Wszystko dobrze? - pyta przyjaciel.
- Nie wiem. Mam już dość - przyznaję i wsiadam do auta.
Po upływie 5 minut dołącza do nas poranna zguba i ruszamy do hotelu. Atmosfera jest napięta. Nie zniosę dłużej towarzystwa Verdasa, jego uwag i komentarzy związanych z pracą. Nie wspominając już o jego "sprawdzaniu" czegokolwiek. Chcę znaleźć się w swoim łóżku i zapomnieć o wszystkim, co mnie męczy.
Wracam do pokoju hotelowego i czym prędzej zrzucam z siebie sukienkę. Postanawiam razem z przyjacielem pójść popływać w hotelowym basenie. Wiążę włosy w koka i przeszukuję walizkę. Kiedy znajduje bikini idę do łazienki i je zakładam. Przyglądam się sobie i w głowie zapala mi się czerwona lampka. Moje ciało jest praktycznie nagie. Okryte marnymi skrawkami czarnego materiału. Może będę w jakiś sposób działać na mężczyzn? Może przez to będą na mnie patrzeć? A przecież tego chcę uniknąć..
Załamana siadam na łóżku i zakrywam twarz dłońmi. Dlaczego to jest tak trudne? Dlaczego nie mogę zapomnieć? Postanawiam jednak być silna. Będę tam przecież z Noah, a przy nim mi nic nie grozi. Szybko więc zarzucam na siebie zwiewną sukienkę, chwytam torbę i wychodzę z pokoju. Na korytarzu czeka już mężczyzna, dlatego też uroczo się do niego uśmiecham.
- Gotowa? - pyta i całuje mnie w czoło. Kiwam twierdząco głową, w ramach odpowiedzi.

Basen nie należy do najmniejszych i znajduje się na zewnątrz budynku. Wszędzie są kobiety w skąpych strojach oraz mężczyźni, którzy eksponują swoje sylwetki. Łapię przyjaciela za rękę, a ten się do mnie uśmiecha. W końcu znajdujemy wolne leżaki i rozkładamy na nich hotelowe ręczniki. Zdejmuję sukienkę, wsmarowuję w ciało filtr i zakładam na nos okulary przeciwsłoneczne. Potem układam się na plecach, twarzą do słońca i zaczynam się opalać. Promienie słoneczne muskają moje spięte ciało. Chłonę witaminę D3 i od razu się relaksuję.
Po 30 minutach leżenia w promieniach słonecznych szturcham Noah.
- Hmm?
- Chodźmy popływać - proponuję i przenoszę się do pozycji siedzącej. Momentalnie mężczyzna wstaje i szeroko się do mnie uśmiecha.
- Mnie nie trzeba dwa razy prosić - puszcza do mnie oczko. Dołączam do niego i chwytam go za dłoń - Vilu, wyglądasz niesamowicie gorąco -komentuje, kiedy ogląda mnie od góry do dołu.
- Dziękuję - mruczę speszona.

Pływamy w chłodnej wodzie, relaksując się. Po pewnym czasie Noah postanawia pójść po coś do picia i zostawia mnie samą. Pływam więc jeszcze przez jakiś czas, a potem wchodzę z wody. Idąc w kierunku leżaka przejeżdżam wzrokiem po wszystkich gościach hotelowych. Tak jak ja niedawno, pławią się w słońcu. Nagle zauważam kogoś znajomego. Mrużę oczy i widzę Verdasa. Leży na leżaku po drugiej stronie basenu. Towarzyszą mu jakieś cytate laski, które z chęcią wskoczyłyby mu do łózka. Nagle nasze spojrzenia się spotkają. Ponownie nie potrafię spojrzeć w innym kierunku. Jego oczy są niesamowicie przyciągające. Potem widzę jak przejeżdża wzrokiem po moim ciele i ponownie wraca do oczu. Oddycham głęboko i szybko odwracam się w innym kierunku.

Po kolejnych 2 godzinach opalania postanawiam pójść po kolejny napój bezalkoholowy. Wracając z czymś do picia, drogę zachodzi mi umięśniony mężczyzna. Patrzę na niego niepewnie. Czuję jak serce zaczyna mi walić, a ręce nerwowo drżą.
- Od pewnego czasu cię obserwuje - zaczyna i posyła mi flirciarski uśmieszek. Robi mi się niedobrze.
- Przepraszam, ale muszę już iść - tłumaczę.
- Jesteś bardzo śliczną kobietą - unosi dłoń i przejeżdża jej wierzchem po mym rumianym policzku. Chcę uciec, ale nogi mam jak z waty. W końcu zbieram w sobie siły i ruszam przed siebie. On jednak łapie mnie za rękę. Ucisk mnie paraliżuje.
- Proszę mnie puścić - mówię chłodno.
- Nie udawaj niedostępnej, maleńka - puszcza do mnie oczko, a mnie zalewa zimny pot. Tylko nie to...
- Jakiś problem, kochanie? - słyszę za sobą. Mrugam kilka razy i niepewnie się obracam. Wytrzeszczam oczy, ponieważ widzę Verdasa. Ze złością patrzy na natrętnego mężczyznę i podchodzi bliżej mnie.






Witam!

Hejka po dłuższej przerwie :)
Nie byłam obecna, ponieważ byłam na wakacjach ♥
Ten rozdział pisany był na szybko, więc na pewno jest milion błędów. Chciałam go napisać, gdyż wyjeżdżam na ŚDM.

Mam nadzieję, że rozdział nie wieje nudą :/
Czekam na Waszą opinię w postaci komentarzy :*

A jak Wy spędzacie wakacje? Ja jestem w szoku, że już połowa za nami ;((
A jeśli ktoś wybiera się na ŚDM, albo już tam jest, to dajcie znać ;)

Buziaki i do następnego

Ola 

31 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Ojoj :|
      Jejku, Vilu wszystko opowiedziała Noah. Ale to straszne co się wtedy stało :( Jejku, dobrze, że ma przy sobie takiego przyjaciela. Dobrze, że o tym się dowiedział. Będzie ja też inaczej traktował, lepiej :) Leon :S Serio?? NIENAWIDZĘ jak on się tak jej o wszystko czepia -,- Ale to na basenie :o
      Jeju, jeszczę 4 lata temu przeżyła coś okropnego, a teraz znowu by przezyla to samo :c
      Byłam przekonana na 100% ze to Noah, a o Leonie nawet nie pomyślałam xD Jezu, jestem mega mega ciekawa co dalej. OMG *-* Jak zareaguje Violetta i wgl co będzie dalej. Aaa dlaczego ty tam jedziesz? 😂 nie no, baw się dobrze :D :*
      Rozdział mega cudo ♡♡♡ chyba jeden z lepszychemii za tę akcje :P Haha :D
      Nawet nie wiesz jak bardzo nie mogę się doczekać następnego rozdziału ^^
      Cudowny ♡
      Kocham ♡♡♡
      Buziaczki :*
      Niunia ♡

      Usuń
    2. Jeden z lepszych*
      + wiesz mniej więcej kiedy wyniki konkursu? :) Sorry, musiałam się zapytać 😂 Tak tylko pytam :)

      Usuń
  2. Uwielbiam *.*
    Czekam na next! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczakaj musze sie ogarnąć xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra...
      Cysia się ogarnęła...
      Dzień po ale kit xd


      Wiedziałam że została zgwałcona!
      Wiedziałam!
      Ale jaja by były jakby przez Verdasa!
      Ale jajca xd

      ''Jestem dziwakiem, kochanie, jestem obłąkana'' <3

      Ale końcówka mnie rozwaliłam xd
      Nie mogę się doczekać next'a xd

      Oglądałaś może film ,,Dobry dinozaur'' ?
      Ja wczoraj oglądałam i się popłakałam xd
      Mój brat się ze mnie śmiał xd

      Wreszcie mu powiedziała!
      Super duper!

      Pozdro ^^
      Cysia <3

      Usuń
  4. Cudowny rozdział!
    Mówiłam Ci już kiedyś, że kocham to opowiadanie i twój styl pisania? *__*
    Violetta odważyła się wyznać Noah swoją największą tajemnicę.
    Tak jak można było się domyśleć -Jakiś bydlak skrzywdził ją na imprezie a to na zawsze zmieniło jej życie.
    Cieszę się,że zdołała się przed kimś otworzyć. A jeszcze bardziej cieszę się,że właśnie przed nim. Na Noah na pewno zawsze będzie mogła liczyć.
    Podpisali umowę z jakimś kolesiem. Ale Viola nie wytrzymała i szybciej zakończyła spotkanie. Coletti zdecydowanie ją podrywał co mocno ją krępowało.
    Verdas oczywiście musiał rzucić jakąś durną uwagę. Ughh.
    V i Noah poszli razem na basen. Odważyła się być przy ludziach w samym bikini. To już jakiś krok w stronę normalności i strasznie mnie to cieszy.
    Leon w tym czasie spędzał czas z cytatymi plastikami. Typowo :>
    Niestety coś musiało się spieprzyć. Kiedy Noah na chwile zniknął jakiś dupek przyczepił się do Violetty. To na pewno będzie dla niej cios, ale na szczęście pojawił się Verdas.
    No. Nareszcie robi coś, przy czym nie wychodzi na gnoja.
    Nazwał ją swoim kochaniem *_* Wiem,że to tylko dla pozorów, ale i tak awww ^^
    Mam nadzieje,że skopie temu drugiemu dupsko za to co chciał zrobić. Co za bydlak.
    Nie mogę się doczekać kolejnej perełki <3
    Buziaki :**
    I miłej zabawy na ŚDM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cudowny rozdział
      końcówka najlepsza ah
      Verdas staje się bardziej miły dla V
      o tak
      oby tak dalej :)
      Jakiś mężczyzna nie daje się spławić
      Do akcji wkracza Leon i to jeszcze kochanie
      Najlepszy moment
      Jak ja kocham to opowiadanie
      Czekam na kolejny rozdział
      Buziaczki:***

      Patty;*

      Usuń
  6. Ten co skrzywdził Violkę to normalnie debil jakiś...nie wiem czemu pomyślałam wtedy że to Leon...głupia!
    Końcówka boska!
    Rozdział fantastyczny! <3
    Czekam na kolejny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za dedykacje kochana:*
    Powiedziała prawdę.Chyba bardziej się stresowałam niż ona.
    Jejku to jeszcze gorzej się czytało niż domyślało co mogło jej się stać.
    Okropne jest to co ona przeżyła.
    Wyznała całą prawdę Noahowi.
    I w jakich szczegółach to pamiętała.

    Verdas cały czas obserwuje Violettę.
    Jego zielone paczały ciągle ją obserwują.
    Przy śniadaniu.
    Korytarzu.
    Spotkaniu.
    Basenie(w tedy trochę dokładniej)
    No i ta akcja na basenie.
    Verdas wkracza i ratuje naszą księżniczkę.
    Myślałam że to będzie Noah bo ciągle to on był tym co ją ratował.

    Violetta ma wielu adoratorów tak jak Leon adoratorki.
    Leon korzysta ,a ona nie.

    Skarbie jak zawsze zaskakujesz mnie cudownym rozdziałem.
    Wspaniały
    Genialny
    Czekam:*

    Gabi:*





    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Blairka się na Ciebie wściekła.
      Ja u ciebie komentuje regularnie.
      Ty sobie olewasz to.
      Trudno muszę się do tego przyzwyczaić.


      Co do rozdziału...
      Olcia ty wiesz, że ja tego pisać nie muszę.
      Wszystko co napiszesz będzie genialne
      Verdas, papierosy i cycate blondynki.
      Chce to widzieć na żywo.
      Vilu bogiem, Leon nałogiem.
      Kto się teraz zachowuje nie na miejscu, panie Verdas?
      Ona powinna mu robić kazania o tym jak się zachowywać.
      Jak zwykle Verdas musi dorzucić swoje trzy grosze.
      Ale on ma tupet.
      Smutny ten rozdział był trochę.
      Mam nadzieje, że następny będzie weselszy.
      Kiedy będzie Lajonetta?
      Beso Lajonetty.
      Oh oby szybko.

      Blairka Blanco
      Zaprasza miłosiernie do siebie.

      Usuń
  9. Hej! 😄

    Viola zwierzyła się przyjacielowi.
    Dobrze, że ma go przy sobie.
    Opowiedziała mu nawet o akcji z Verdasem.
    Leon będzie miał w nim wroga.
    Ojć.

    Umowa podpisana.
    Oczywiście szanowny pan Verdas ma jakieś pretensje.
    Czy on nie może tych swoich uwag chociaż aż zachować dla siebie?
    Znalazłby sobie inne zajęcie.
    Nudny jest z tym swoim dogryzaniem jej.
    Daje mu to jakąś satysfakcję czy co?
    Ciekawe kiedy się ogarnie.

    Co za oblech!
    Do Vils wrogarocila przeszłość o gwałcie, a teraz jakiś typ na basenie ją dopadł.
    Verdas na ratunek.
    Kochanie? Nie zapędził się trochę? Ratuje ją z opresji.
    Ciekawe jaka będzie reakcja V.
    Podziękuje czy naskoczy na niego za to "kochanie". A może jedno i drugie?

    Cudowny!
    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział !!! <3
    Bidna Violka ;(
    Pokrywała bym nogi z dupy temu, który ją tak skrzywdził :(
    Vils mówi wszystko Noah.
    To dobrze, czuję, że może mu ufać <3
    Verdas jej broni?
    Już mi się podoba ;)
    Czekam na next z niecierpliwością! Mam nadzieję, że będzie jak najszybciej <3
    Besos ;**
    (Zapraszam do siebie ;**)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!!
    Rozmowa Vilu i Noah...Vi wszystko mu powiedziała to dobrze, że wyrzuciła to z siebie w końcu, a ten facet co jej o zrobił to bydlak!
    Noooo Leon wybawicielem hmmm?Ssuper końcówka czekam na nexta! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny rozdział !
    Viola otworzyła się przed swoim asystentem / przyjacielem
    Biedna nie ma się co dziwić , że czuje wstręt i strach przed facetami po tym co przeszła 😢
    Verdas najwyraźniej jest zaintrygowany swoją wspólniczką a ona nie pozostaje mu dłużna. 😉 ale jak przystało na niezależnych ludzi sukcesu trzymają fason 😊
    Czekam na kolejny rozdział !
    Udanych wakacji !
    😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bomba!!!!!!
    Dupek co skrzywdził Violette!
    Vilu ufa Noah to dobrze że ma kogoś komu może się zwierzyć. :)
    Hmm jestrm ciekawa jak się zachowa Vilu po tej akcji Leona i jak się ułoży między nimi. ;)
    Do next'a!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej Ola :)
    Zaczynając od końca gdybym była w kraju to bym cię wzięła do siebie na śdm, bo mieszkam niedaleko Krakowa ^^

    Co do rozdziału to wyszedł genialny.
    Wow, tyle emocji na raz, to było mega. Violka w końcu się wszystko z siebie wyrzuciła, chociaż większość zapewne zdarzyła się już domyślić. Ale nareszcie odważyła się powiedzieć wszystko na głos, ja jestem z niej dumna 😊

    A końcówka po prostu mnie zabiła. Leon! Ja nie wiedziałam, że z niego taki słodziak. Aww to było takie kochane, myślałam, że wybuchne 💖
    Teraz tylko czekać na reakcję Violki. Moim zdaniem rzuci coś na podziękowanie i spieprzy 😂😂 Może chociaż Leon coś ogarnie hahah xD

    No i jeszcze ten Noah. Violks mu wszystko mówi, a dla mnie coraz bardziej robi się podejrzliwy. Tak się przejmować losami szefowej? Rozumiem, że się zaprzyjaźnili, ale w kilka tygodni (więcej lub mniej, nie pamiętam) chyba nie zdobywa się przyjaciół na całe życie. Jak dla mnie to on jest jakiś niepewny. Nie ufam mu, no! 😂😂

    Czekam na rozwój sytuacji i chce nexta JUSZ xD Dużo wenki i ogólnie fajnego życia.

    Bye,
    Natix.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem tego jak piszesz wow. Opowiadanie jest super! Ten rozdział genialny! Czekam na kolejne rozdziały! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie ten rozdział wyszedł ci rewelacyjnie.
    Ale to ślicznie zabrzmiało! Jakiś problem, kochanie? Tak, Leòn, musisz jej pomóc zapomnieć o przeszłości:)
    Do następnego kochana xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ;**
    Rozmowa Violetty i Noah jeat wzruszająca dobrze że się wygadała a ten facet co ją skrzywdził...brak słów!
    Leon rycerzem haha! xd Czekam na to jak zakończy się ta sytuacja sytuacja nad basenem! ;)
    Czekam na next. ;)
    Kiedy będzie next? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknyyy warto czekać! ;***

    OdpowiedzUsuń
  20. WSPANIAŁY! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ohh kochana !
    Na samym początku chcę cie bardzo ale to bardzo przeprosić że nie komentowałam. Wybaczysz mi ?

    Rozdział genialny 😘😘

    Pozdrawiam
    Alexi ❤

    Mam nadzieje ze mi wybaczysz 😘😍

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest superowy! Leon superbohaterem zobaczymy ;)
    Do nextaaa

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochanie przepraszam, że jestem tak późno.
    Mam potworne poczucie winy, że zjawiam się tak późno po dodaniu rozdziału.
    Są wakacje a ja normalnie we wakacje mam mniej czasu na czytanie blogów niż w rok szkolny XD


    Jeju świetny rozdział aww <3
    Coraz bardziej akcja się rozkręca a ja coraz bardziej się w nią wkręcam xD

    W ogóle Verdas to jest taki...
    Kurcze nawet nie wiem jak go ocenić.
    Raz jest cholernym chamem że mam ochotę go wykastrować.
    A raz moja sympatia do niego i w ogóle aww *.*
    Mam ochotę go schrupać xD
    Na przykład w ostatniej scenie kiedy broni Violkę.
    Nie wiem jeszcze jak ona na to zareaguje ,ale mam nadzieję, że pozytywnie.

    Mam również wątpliwości co do Noah.
    Nie wiem czemu.
    Niby spoko gościu, wszystko fajnie i w ogóle....
    Ale ma w sobie coś co mnie od niego odpycha.
    Boję się, że namiesza Violce.
    A może tylko ja mam takie błędne odczucia.

    Czekam na next skarbie <33 ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Superowyyyyyyyyy!!!
    Kocham to jak piszesz to opowiadanie! <3
    Chce więcejjjjj rozdziałów!
    Kiedy next? :)
    Ps jak wybiki konkursu?

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka